Coaching amb cavalls: Atrapa el teu somni
La Candelaria i l’Herman Zapp m’han regalat el seu llibre: “Atrapa tu sueño”. Us el recomano. En ell narren la seva particular aventura: viatjar per tot el continent americà al llarg dels anys en un camió antic. Van començar sols i ara tenen quatre fills, que han vist i viscut més coses en la seva curta existència que moltes persones experimentaran en tota la seva vida. Ells, que actualment viatgen arreu del món, són una prova vivent que tots els somnis són possibles si un/a té el coratge de viure’ls.
M’he emocionat amb les pàgines del seu llibre perquè els sentiments que descriuen abans, durant i després d’emprendre el seu somni són universals i, els he sentit en la meva pròpia pell cada vegada que he fet alguna cosa durant la meva vida que no combregava amb els costums, el que s’esperava de mi o el que es suposava que era més correcte.
En un moment diuen alguna cosa així com: La vida és una cursa amb la mort que sempre guanya la mort. Però ,el triomf està amb el tipus de cursa que fas, no en el final.
Totalment d’acord. Mai m’he sentit tan viva ni tant feliç com quan he fet el que el cor em dictava, com quan m’he atrevit a atrapar els meus somnis. És gràcies al fet que em vaig decidir a viure la vida que volia que avui existeix Equànima. Tot comença amb un petit pas, NOMÉS CAL UNA COSA: COMENÇAR!