El coaching amb cavalls i els links mentals.
Desprès de mesos en els que els enllaços de la web no funcionaven correctament, de recórrer a diverses persones, de trobar més problemes que solucions i de començar a considerar la possibilitat de refer la pàgina a un format menys atractiu però més senzill, el Joan E., un dels seus creadors, ha trobat la manera que els links et portin allà on esperes que aniran i no a un full en blanc, a un “error not found” o a una entrada que no és la que indicaven. Així és que sí, gràcies Joan E. i al·leuia!
Tot això m’ha portat a pensar, com a coach, en quants links tenim al cap, a la ment, que ens enllacen a llocs indesitjats (no ho aconseguiré, no els hi agradaré, no ho sabre fer) per dir-vos-en només tres que vaig escoltar ahir mateix durant la darrera sessió de coaching amb cavalls. La punyeta és que quan pensem aquestes coses no ens apareix una pantalla a la ment que digui “error not found” La punyeta és que quan pensem aquestes coses ens linkem al fracàs i provoquem, sense adonar-nos-en, allò de l'”autoprofecida complida”. Les espectatives que tenim sobre les persones, coses i situacions amb les que ens relacionem tendeixen a realitzar-se.
Els cavalls no combreguen amb les emocions que generen aquests pensaments i, és per això, que quan fem els exercicis de coaching amb ells i observen la gestualitat de les persones que actuen sota aquestes premises no les acompanyen. Els usuaris, si volen completar els exercicis, es veuen obligats a canviar de pensament, d’estrategia, d’emoció i d’actitud. Quan fan aquest canvi observen astorats la predisposició del cavall a seguir-los i és llavors quan copsen la relació que tenen els seus pensaments amb tot, absolutament tot, el que els hi passa.
Així comencem el primer pas del nostre programa de coaching amb cavalls “El Canvi”. T’hi atreveixes?
Més informació a info@equanima.cat o al 673649065.